måndag 9 juni 2008

Summeringen av Maj

Jag har lite svårt att hålla isär vad som hänt i maj och vad som hör till april. allt har gått fort som bara den för mig nu, skolan tog slut och in slungades jag i det hårda arbetslivet. jag vet bara att jag har mått så sjukligt bra hela tiden, det är skönt att vara ensam.
Salongen har varit över förväntan, visst är det mycket kostnader att tänka på, men det har gått runt. Det tycker jag är helt otroligt, inte alls vad jag väntat mig.
Det har varit mycket fest och mycket glädje, mycket fika och dagar på stan med dessi. Jag har verkligen kännt att jag levt fullt ut. Visst får man hålla i plånboken mer än vad man vill, men jag känner inte att jag störts av det.

Summan av kardemumman Maj: glädje och framgång.


Idag har jag haft i princip fullt. Imorgon är det helt fullt från 10 till 19. Det är så jag vill ha det. Det är helt sjukt. en tisdag mitt i månaden. Kan det kännas bättre än det gör just nu? Nej.

1 kommentar:

Vägen från 137kilo sa...

Underbart! Det är precis så som du ska ha det! :D Hoppas juni blir lika bra och lite bättre ;)