söndag 1 juni 2008

Hela helgen har gått över på en sekund.
Jag kan knappt minnas vad jag gjort. Jag har typ inte gjort något. Jag har varit sjuk hela veckan, haft kunder osv så hela helgen har jag spenderat vilandes. Med beverly hills. Inne på fjärde säsongen och man sugs bara in mer och mer.

Imorgon bitti kommer mormor och vill antagligen klippa sig. Jag har fått igång kortläsaren på jobbet vilket är superskönt. Allt börjar ordna upp sig. Jag klarade mig precis med pengarna till den här månadens betalning, mat får jag vara utan. Nu väntar jag bara på skatteåterbäringen.

Ad, det kommer antagligen bli svårt och jag känner redan att jag bryr mig för mycket. Men jag kan inte sluta bry mig nu bara för det börjar kännas strävigt. Du kommer ta dig ur det. du måste. för min skull åtminstone.

Inga kommentarer: